1 Ekim 2007 Pazartesi

Yanıt geldi !!!


Nasıl olsa cevapsız kalıyor mailler, Feedback falan, esip gürlemiştim bir önceki postta.Dün mail kutumda hafif kapak tadında bir mail gördüm :) "ntvspor.net yayın yönetmeni" sıfatıyla.Bir önceki postta temas ettiğim savunma oyuncuları sorunsalı konusunda yanıt içeriyor."Hele şükür" falan deme geyiklerine girmeyeceğim.Ben yine cevap beklemiyordum çünkü; ama en azından artık sallanıldığını bilmek güzel ... Maili olduğu gibi kopyalıyorum aşağıya :


engin bey,
aslında temas ettiğiniz sorun konusunda çok haklısınız. biz de tereddüte düştük. lakin bu aşamada yapabileceğimiz bir şey yok. oyunun yazılımı bu kadar detaylı ihtimaller üzerinden tasarlanmamış. dolayısıyla bu özel durumda serdar kurtuluş’un oyunda olmadığı süre içinde beşiktaş’ın yediği goller nedeniyle puanı azalıyor. bu şu anda dikkatimizi çeken tek örnek. muhtemelen buna benzer durumlar bir çok kez oldu... sözgelimi bir gençlerbirliği-manisa maçında yaşandığında (bu takımların oyuncuları ‘üç büyükler’e göre daha az kadroya alındığından) dikkat bile çekmiyor olabilir / olmuştur.
sorunun şöyle bir yanı da var. puanlama sistemi her katılımcı için aynı olduğundan bu hafta sizin başınıza gelen, ilerleyen haftalarda başkalarının da başına gelecektir. 34 haftanın sonunda –en azından teorik olarak- herkes eşite yakın bir maduriyet yaşayacaktır. (elbette şanslılar ve şanssızlar ayrımı maalesef burada da yaşanacak.)
sonuç olarak... gelinen noktada yazılımı yeniden oluşturmamız neredeyse imkansız.
ilginize çok teşekkürler ve bol şans...

adnan bostancıoğlu
ntvspor.net yayın yönetmeni

Hiç yorum yok: