14 Mayıs 2008 Çarşamba

Kutsal İttifak


Halit'ten sonra Mahmut Aras da BFFK yönetimini bombalamaya devam ediyor ...

Bu yazıyı yazdığım için öncelikle "gerçek" futbol tutkunu, BFFK üyelerinden özür dilerim. Futbol konuşmak ve futbol yorumlamak isterdim ancak böyle bir yönetim ile böyle bir anlayışla biz ancak ilk 100'e giren bir arkadaşımıza bunu başarı sayıp, bir de hediye veririz. Çıtayı yükseltmek aklımıza gelmediği gibi, üste çıkıp, federasyon üyelerine rakip olabilecek arkadaşlarımızı da ezmeye çalışırız.

Daha geçen hafta ortaya atılan suçlamaların yankısı sürerken bu hafta yine BFFK üyelerinin takımları ile oynayan yönetim, işler tersine gidince bir karalama ve yaralama kampanyası başlatıp, başarısızlıklarını gizlemeye çalışmışlardır.

Malesef bu ilk değil bundan sonra da son olmayacaktır. Bundan önce de Anadolu kuluplerinin (abelardo1 anadolu kulübü :) ) önünü tıkamaya yönelik uygulamaları yüzünden kendilerine karşı rakip kalmamıştır. Sezona geç başlayan arkadaşlara ortalamalara göre puanlar dağıtılırken, kendileri için en ciddi rakip olan abelardo1'e rakiplerinin 50 şer puan aldığı haftada 0 (yazıyla sıfır) puan uygun görülmüştür. Aynı abelardo1 işlerinin yoğunluğu yüzünden takımını güncelleyememiş, son üç haftada da "sonuna kadar aslan" diyerek takımını yanlızca galatasaray'lı futbolculardan kurmuştur. Son 4 haftaya kadar da üçüncülüğün hatta ikinciliğin en ciddi adayı olma başarısını göstermiştir. (FB nin 89. dakikada Denizli'den yediği gol olmasa (23 puan gitti) herşeye rağmen iyi yerlerde olabilirdim.)

Federasyon üyelerine soruyorum; İbrahim Kaş kırmızı kart görseydi, Servet gol atsaydı veya BJK üç gol yeseydi ve bu yüzden haftanın birinciliğini kaçırsaydım o puanları bana ekleyeceklermiydi ? Cevabı ben vereyim : Hayır. Diğer üyelere yaptıkları gibi dalga geçeceklerdi.
Bu yazının amacı insanları karalamak değil, federasyon üyelerini karalamaktır :) BFFK üyelerinin ilk 10' a girmesi hatta haftanın birincisi olmasını istiyorsak herkesin önünü açmalıyız. Gerçek BFFK gönüllülerini sevgiyle selamlıyorum.

Mahmut Aras

1 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

bende neden 4.oldum diyordum , şüphelenmeliydim vallahi .. mahmut haklı katılıyorum ona ( ama gülmekten )..